Boleh tak kalau saya nak ..



 Hello Fellas (:
how was your day's ? (':
hopefully okay laa kan . okay , petang petang yang membosankan mcm nih , saya na share satu entry
tajuk entry ni BOLEH TAK KALAU SAYA NAK ..

boleh tak kalau saya nak jumpa dia untuk kali yang terakhir ?
boleh tak kalau saya nak beritahu dia yang saya sayangkan dia ?
boleh tak kalau saya nak dia jaga saya ?
boleh tak kalau saya nak dia yang temankan saya di saat terakhir hidup saya?
boleh tak kalau saya nak kembali ke masa silam ?
boleh tak kalau saya nak membetulkan kesilapan saya terhadap dia ?
boleh tak kalau saya nak dia maafkan saya ?
boleh tak kalau saya nak dia tidak pergi tinggalkan saya ?
boleh tak kalau saya nak jadi doctor ? 
boleh tak kalau saya nak bahagiakan mama saya ?
boleh tak kalau saya nak ALLAH panjangkan sedikit "tempoh" itu ?
boleh tak kalau saya nak sembuh dari penyakit ni ? 
boleh tak kalau saya nak berhenti menyusahkan mama saya?
boleh tak kalau saya nak jadi seorang yang sangat tegar dan tabah ?
boleh tak kalau saya nak sentiasa kelihatan bersemangat dihadapan orang orang yang saya sayang ?
boleh tak kalau saya nak semua tu ? )':


*yeah , aku menangis sambil taip entry ni -,-


to mama , maafkan saya kerana menyusahkan mama selama ni (': ma ,kalau saya memang ditakdirkan begini ,mohon ampun dan maaf yeah sebab ta membawa apa apa makna dalam hidup mama . saya na jadi mcm org lain tuu, mereka boleh buat mama mereka sentiasa senyum dan bahagia ^^ tapi saya ta mampu . maaf tau mama . 

to Nikiys ,hey baby .aku syg kau lah ngek .kau selalu ada untuk aku and thanks so much for that ^^ aku ta penah dapat member mcm kau ,susah senang kau mesti ada dgn aku .hee . kalau aku nangis, nanti kau pujuk .kalau kau nangis, aku yg pujuk (': kata kata semangat ta penah lekang dari bibir kau kan baby? kalau tade kau , can't go lah wei . kau lah satu satunya member aku yg boleh tahan baran aku . haha . iloveyoubaby !

to Nathra , kiki aku syg kau tau gile ? hee . kau da cm adk kandung aku daa . ingat pesan aku nih , belaja bebetol . capai semua impian kau ,ta kira lah cepat atau lambat kau mesti dapatkan semua yg kau na .okay ? aku always support kau dari atas .eh silap , dari belakang . ngee .kalau aku ada termarah atau terkasar bahasa dgn kau , maafkan lah yea .aku ni kann baran orangnye (': tapi satu jea aku na kau tau ,aku syg kau cm aku syg adk kandung aku .ingat tau sampai bile bile? ^^

to Faiz Ishak , you ? hopefully you baca lahh entry ni . hmm . okay okayy ,my fault sebab buat you macam rubbish rite ? HAHHA . forgive me )': i ta minta you kembali ke pangkuan i ponn sebab i tau , i ta layak disayangi setelah i buat you siket mcm batu ('; dear, kalau i boleh putar waktu, i akan kembali ke masa silam untuk perbaiki semuanya .tapi i tau,semuanya dah terlambat .hee .takpelah ,i anggap ni pengajaran untuk i .thanks for the memories yeah ? (':


*okayy,tak sanggup nak taip lagi .kbaii -,-' 

 

Copyright Reserved by Moyy's . Thankyou yeah fellas for reading ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MOYY's PUNYA BLOGGIE . SEGALA ISI DALAM BLOG INI MOYY PUNYA OKAY ? KALAU NAK COPY JANGAN LUPA CREDIT (: