Hypocrites



Lelaki : Kalau saya takde mesti awak happy kan ?

Perempuan : Mestilah , nanti saya takde dengar awak membebel lagi
* dlm hati , " Awak na tinggalkan saya ke ? Jangan laa . Nanti saya ta dapat dengar awak membebel , marah saya , tegur saya . Nanti saya rindu semua tu mcm mana ? " 

Lelaki : Okay , takpe . Tak lama lagi saya akan pergi

Perempuan : Really ? Tak sabar nak tunggu saat tu (:
* dlm hati , "Awak , boleh tak kalau saya nak hentikan waktu yang sedang berjalan sekarang ? Saya taknak hilang awak and saya taknak saat tu datang . Awak jangan tinggalkan saya tau ? tau ? "

Lelaki : Hmmmm ..

sometimes , kita terpaksa jadi Hypocrites untuk sedapkan hati orang . kita terpaksa menipu untuk kebahagiaan orang yg kita sayang sebab kita sentiasa nak kelihatan kuat & tabah depan orang yg kita sayang . kita seboleh boleh elak untuk jatuhkan air mata dpn org yg kita sayang . yes , saya Hypocrites  , saya berpura-pura bahagia bila dia cakap that dia akan pergi (':


* fellas , ni kisah benar 

Copyright Reserved by Moyy's . Thankyou yeah fellas for reading ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MOYY's PUNYA BLOGGIE . SEGALA ISI DALAM BLOG INI MOYY PUNYA OKAY ? KALAU NAK COPY JANGAN LUPA CREDIT (: